Storkok.

Tack till Anonym för svaret om Nudlar!

Just nu har jag gjort storkok och middag för idag och jag har förberett middagen för i morgon.

Jag stekte lövbiffar som är gott att ha i kylen för att lägga på rostad macka med massor av hemmagjord vitlöksmör..
Sen skar jag upp massa lövbiff i strimlor till middagen i morgon , som blir enklare biffstroganoff...
Till i kväll gjorde jag en gryta med kycklingpastasås . Det kommer räcka till 2 middagar & lunch...

Jag ska alltså äta kycklingpastasås med broccoli i kväll. Icke pasta till.


Ibland känns det så tråkigt att blogga för jag tycker man skriver typ samma sak.
Att man tvättar, städar & lagar mat + hunddater. men så är mitt liv och jag tycker det är mysigt.
Poppa hög musik medans kökskniven jobbar...

Ni får gärna ställa frågor om det är något ni undrar.

Nu ska jag duscha & åka på handboll med Kalle.


                       Puss & Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0