Finns inga ord!!!!

    Fy fan för Idioter!!!

På jobbet har vi haft en skänk till salu i gammal stil på blocket, ni vet såna tunga gamla saker...

Sen igår satte vi ut ett annat linneskåp, modell större   till försäljning på Blocket.

Det kom en polack/estlänning och tittade på det i dag , han kände och kollade in skåpet noga.
Han köpte det men kunde inte hämta det på samma gång eftersom han behövde bärhjälp.

Jag sa till honom att jag skulle vara i lokalen kl 19.00 eftersom dom som skulle ha den lilla skänken kommer då.
Han sa att han kanske kunde komma då eller på Måndag dag...

18.50 ringer det på dörren och Herr IQ befriad står där med en vän.
Dom bär ut det stora skåpet och den väger satan, jag håller upp alla dörrar och när vi kommer ner så har Idioterna en för lite bil...
Herregud, det såg jag på en gång..
Vad tänkte han på ?

Dom stod där som 2 fån och jag tänkte att  - fan ska dom bära upp  skiten igen !

Nä då! dom försöker få in det trots att det saknas kanske 50 cm.
Jag säger att dom kanske ska lägga det ner och försöka den vägen...
Till slut blir det så pinsamt, dom säger att dom ska såga av benen.. då går jag in....

Jag går in i porten igen och väntar på dom andra som ska hämta skänken ska komma, Polackerna försvinner till slut och jag har ingen aning om hur dom lyckas...

Sen rullar det upp en liten bil till och en kille kommer ut, han nickar så jag öppnar portdörren och han presenterar sig som Jonas. Han är 15 min försenad

Jag kollar efter hans bärhjälp...

Jag frågar han till slut
- kommer du själv?

Ja svarar han...

O Herre skapare! en fiskmås till.

Har du sett skåpet frågar jag då??????

Nej men min flickvän har säger idioten.

Jaha, vem fick bära skiten!!!   Jo vi 2 och det skåpet väger också satan. Usch.....

Jag sa till honom att min rygg är skit och särskilt efter biljardskivan idag..... (men det sa jag inte)

Vi kämpar & kämpar och jag sa till honom igen att - kommer den här få plats i din bil???
Då svarar han att den kommer få hänga ut...... A men shit alltså.
Han hoppar in i sin bil och jag står utanför och ska lyfta upp åbäket kanske en meter.  ASET.......

Han tackar så mycket. Det ska han fan göra.
Jag går upp och hämtar Sune och släcker ner i lokalen och när jag går ner till bussen så sitter liraren fortfarande i sin bil och spänner fast skänken.

Usch va långt detta inlägg blev........  Men  dom var IQ fiskmåsar hela högen.

Vi gick till Handen,  men både Sune & jag vart trötta och jag kan knappt gå med rygghelvetet så vi tog bussen hem.



Trött



                    Nyfiken


När jag kom hem var jag dödshungrig!

Jag åt kallops, såsen var gudomlig men köttet segt. Trots kokning ca 2 timmar.
Man ska inte göra kallops på grytbitar, big No No...

Men allt gick ner såklart:



        
Bilderna på Sunes & min skogspromenad kommer i morgon. Nu ett bad..

                    God natt!

Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jäävlar vad jag hade blivit sur och irriterad och arg om jag hade varit med om något liknande!!

Stackars dig säger jag!

2011-10-12 @ 21:39:12
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Jäävlar vad jag hade blivit sur och irriterad och arg om jag hade varit med om något liknande!!

Stackars dig säger jag!

2011-10-12 @ 21:39:16
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Tack tack!

2011-10-12 @ 21:50:38
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Jenni

Men vilka idioter!! Vad gör du kalops på annars? :) Kram

2011-10-14 @ 21:00:07
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0