Tack Gunne.

Jag / Vi vill tacka Gunne för en urtrevlig kväll.

Gunne hade en sån fin lgh och hon gjorde så fint för oss.

Räkor med tillbehör åkte ner i kistan...  En del flytande oxo.

  Tack Tack.

Älsklingen var snäll och hämtade oss när vi var klara


                   Några bilder från i kväll.



                                   Kia & Gunne



                      Mys / Pys



                        Kia



                                      Värdinnan Gunne!



                    Me



          Min Outfit: Gråa leggings, svart kjol, topp grå/svart Kappahl.

Vi hade jättemysigt!

Det var så mysigt och dricka vin med väninnor och kul att få höra Gunnes berättelse om sin kärlek till Gottfrid.

    Tack igen goa Gunn-Britt

 Nu är jag trött / Love Maria




Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie"

Hej Raring!

Glad över att Ni hade det mysigt hos Gunne! Men jag är jätteledsen över att jag inte fick vara med Er. Jag hade verkligen sett fram mot att få träffa Dig och Kia - och dricka vin och prata strunt.

I dag mår jag bättre, tack och lov!

Kramar!

"Blondie"

2011-10-09 @ 06:55:00
Postat av: gunneandersson

Gulle dej. Tack själv för en jättehärlig och rolig kväll. puss o kram

2011-10-09 @ 11:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0