Tjoflöjt!

Hemma efter en bra dag.
Full Bulle / rulle på jobbet . Sen vidare till centrum för lite handling! mjölk & colan var slut..

Nu är det tvättstugan.

I dag gjorde lite second hand fynd.

En fin brun kofta, 2 par byxor och 2 par shorts till nästa sommar.
Detta ligger nu i tvättmaskinen.  Kul med gratis saker.....

Pratade precis med mamma, hennes bilder på lägenheten vart jättebra och hennes första visning är den 20/10.
Mäklaren tror att hennes lgh är jätte attraktiv.

Vi ska åka ner till mamma snart och titta på hennes nya Lgh i Harpsund.  Kul med lite nytt och sen vet jag att mamma är glad för att flytta ut på landet igen och det gör mig glad.

                        Vi höres senare / Love Maria

Ps. Jag hinner inte baka så jag har köpt stora fina kanelbullar till min familj.......


Kommentarer
Postat av: Suneeta

Jag har också köpt kanelbulle idag! :)

Chanel fick ett grisöra hon, hehe.



Kram

2011-10-04 @ 18:45:35
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0