Vända!

Hemma en snabbis!

Efter jobbet var jag på Maxi med Inkan och handlade lite. Dom hade bra pris på grytbitar så i dag blir det kallops.

Jag är hemma och fixar kallopsen men sen ska Jag tbx till jobbet, ett möte kl 19 vart 3 möten .....

Jag & sune ska ta en promenad.

När jag kommer hem kommer lite vackra bilder från skogen i morse.......

                      
-----------------------

Jobbet vart hysteriskt idag, det hände typ 1000 saker samtidigt så vårt personalmöte fick flyttas fram.

1 sak som hände var att jag & mina kollegor Rickard & Yngve bar en skiva till biljardbordet i ren sten typ, den vägde bara 250 kg...
Min rygg är totalt kaputt, mer än vanligt kaputt.

Det fanns inga ställen att få fäste på så vi lyfte i typ spännband. vi tog typ 20 cm i taget.
När hissen kom ner så stod det 2 gubbar där, Jag sa att vilken tur att ni kom för att hjälpa oss... Ett skämt alltså
Men dom var med att få in den i hissen.

Ja Ja, nu ska jag fortsätta med mat mm.

     Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0