Wraps.

Varje gång vi gör hembesök i nynäs så stannar vi på kondiset i nynäs centrum.
Dom har världens godaste Wraps.
Krispig sallad och en kycklingröra med curry som är gudomlig.

Där är nog min dags kalorier redan förbrukade för Wrapen är stor.....
Men den är värd varje spänn.
Till det dricker vi färspressad ljuice.

Gott & Mysigt

Allt gick bra i nynäs idag men tiden bara springer iväg.
När jag kom hem fixade jag middag till alla. I dag blir det Enchiladas och jag tar bara själva kycklingfyllningen och grönsaker.

Tog 2 bilder i Nynäs. En från toan på Coop.
En liten & en stor toa. Gulligt.



                       Jaha, vem ska sitta bredvid mig da?



            Här lämnar vi Nynäshamn, bild över hamnen ( inte så bra bild)


                     Ha en toppenkväll / Maria





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0