Börja om från Början.

Som jag skrev igår så har aldrig min Sune haft problem att vara själv hemma. Han har bara sovit.

Nästan hela sommaren så har det varit någon hemma med Sune så det var länge sen han var själv.  När vi var i Turkiet var Sune hos syrran  och när hon lämnade honom för jobb på Måndagen så hade det gått Hyfsat , han hade tuggat på en Hushållsrulle.
Men på Tisdagen är det som om han fått panik.
Han käkade leksaker, dörrhandtag, dragit ner gardiner och klättrat på bord & väggar så tavlor ramlat.
Kaos.

Därför beslutade jag igår för att börja om från början med att lämna han.
I går lämnade jag han 30 min och det gick bra!!

I dag lämnade jag han 2 timmar och det gick väl sådär.
Han hade käkat upp min bok.
Box 21



    Min bok



   Undra vilket blad jag ska börja läsa!!!

Tur att det var en pocket bok, måste köpa ny!!!

Skam den som ger sig......  Jag fortsätter min lämning i morgon

Men nu till något skumt.

Sune har aldrig varit skotträdd eller rädd för åskan. Men just nu bevittnar jag nott jag aldrig sett.

Det åskar ute och sune står bara och skakar och dregglar. skumt.

Därför undrar jag om någon vet om det var åska Förra Tisdagen den 23/8???
Kanske därför Sune fick panik hos syrran och kanske därför han står och är livrädd nu???


Långt inlägg blev det......      Puss Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0