Full Lulle...

   Nu har jag kört mitt ADHD race...

Ute med doggsen på Fm.

sen centrum

senare en långpromenad

Promenade sket sig efter halva rundan pga min jääävla rygg som låser sig.. Jag haltade hem & fixade nyttig grönsakssoppa.

Nu tänkte jag fixa i Kalles Garderob.

Kortbyxor / linnen längst bak och fram med jeans & tjocktröjor....

                         

                             
Soppan:

massor med lök, purjolök & morötter
täck grösaker med vatten
massa kryddor, cayenne +svartpeppar+salt+paprika+vitlökssalt (mycket starkt)
2 grönsaksbuljong
pressa i vitlök

koka i ca 25 min
tillsätt krossade tomater /koka upp

Mumma

                          Ha en toppenkväll / Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

sv; jag måste nog ta och prata med henne, innan det blir försent!

Tack för din stöttande kommentar! :)

Kramar!

2011-09-17 @ 16:54:58
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0