Gulligt.

Annica är så gullig. (min syster) Hon hade köpt en bok till mig där hon för in min vikt med start idag, hon hade även köpt små hjärtan som jag får i boken när det går neråt.....
Hon hade skrivit ner små tips till mig och jag e tacksam för att hon ska piska mig några månader framåt..

Mitt första mål är 5 kg och hon skriker till när det är fixat.

Jag ska försöka skriva matdagbok för min egen del och sen visa syrran.

           Bilder från dagen.



    Jag hade tonfisk hemma så det fick bli sallad till middag.



 Mys i sängen, Sune ska fortsätta hos vetrinären efter Onsdag eftersom hans hälta är kvar.



 Älsklingens ben idag.....  Känns lite bättre.


Nu ska jag chilla lite

                  Puss & Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-09-05 @ 20:46:35
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Annica

Kram!

2011-09-05 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0