Hundsnack...

Jag & Sune har träffat en tjej med en underbar hund. RIGO, han är en kungspudel....  Men hans matte har valt att inte klippa honom som en kungspudel utan han har mycket päls. En otroligt härlig hund. Han & Sune älskar varandra.
Dom leker superbra och är på samma nivå. Riktigt skojjigt.
Jag har mött dom 2 ggr och vi ska ses på Torsdag igen.  Då ska jag ta bilder.


I morgon ska jag vara hundvakt till Bella , Onsdag - Torsdag.....

Fullt med hundar och jag älskar det.

Nu ska jag vänta på att tvätten torkar och jag beräknar att ligga på min kudde vid 23-tiden

                      Zzzzzzz

                                

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: hejsan :) allt är bra sj då?

2011-09-27 @ 23:34:02
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0