Jag + bok=sant

              Alla har flytt hemmet.

Kalle spelar handboll & Max är i stan.

Jag & Sune har krypit ner i soffan under min päls och jag läser min bok.
Detta är en sån bok som jag inte vill ska ta slut, får lite panik...  precis som jag kände med boken Blondie.
just nu tar jag en paus för bloggning.


                            Ha det toppen. För det ska jag ha.....


       

                              Jag just nu.


Ps. Jag vill gratulera Kenneth (min bror) och sussie på deras 11:åriga bröllopsdag igår.
      sen vill jag gratta min kompis Kamilia som fyller år idag. Hipp Hipp Hurra


                            Tjao Maria


Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jag hade önskat att jag oxå kunde läsa en bok och inte vilja att den ska ta slut. Haha för när jag läser vill jag att boken ska ta slut fort som fan! haha ;)



Sv; Jag hoppas verkligen att det får bra för han som är på behandlingshemmet!



Kramar! :)

2011-09-03 @ 16:58:37
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0