Konstig Kväll!

Ha Ha
Här är det snurrigt.

Älsklingen skulle köra golftävlingen och sen fara hem men han vart kvar på kräftfesten, tänk va lite alvedon kan göra...  Jag vart utan kräftor... Ha Ha

Dom ville att han skulle stanna och jag tycker det är skoj att han stannade kvar & har lite roligt. Han har dansat Linedance.


Max har snurrat till det, på vägen in till City tappade han legitimationet så vakten vägrade att släppa in honom. Jag pratade med vakten och han sa att Max skulle gå till Polisen på Kungsholmen och anmäla leg;et tappat. Då skulle han få ett papper som han kunde använda för att komma in....  Vet ej än om det funkat.  Väntar på ett samtal från honom.

Jag har kollat på Kristallen på tv och ätit soppa & salta pinnar.

                  Jag säger Natti Natt nu.......

   Big Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0