Kväller.

Vilket väder.. Väntar på att jag kan gå ut med Sune.

Min Systerdotter Nova har fått lunginflamation och jag sa till syrran att Nova kunde vara hemma med mig i morgon eftersom jag också är dålig (så syrran kunde jobba) men jag ångrade mig.. Jag vet hur mottaglig jag är för alla baciller så jag sa NEJ...
Min feber har släppt och jag vill inte få massa andra baccilusker.

Jag ska försöka ta en promenad till jobbet i morgon.

Man mår alltid värst på morgonen & kvällen.

Annars är det inget roligt som hänt. Jag har en kompis som jobbar på Restaurang stekpannan på söder, han vill att vi hälsar på, så kanske det blir ett restaurangbesök till helgen. Den som lever får se.

                              God Natt / Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Så mycket nej behövde du inte säga, nova är alldeles för sjuk för att flyttas runt, hon behöver va hemma och vila!

2011-09-15 @ 08:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0