Morgon!!

Jag har så jäkla svårt att vakna till nu för tiden.. Jag har alltid vaknat med tuppen eller rättare sagt innan tuppen.
Men inte nu, nu vaknar jag av väckarklockan och är helt jävla trött.
Det tar skit lång tid att vakna till, sitter som en potatissäck i en timme typ innan jag kommer igång.

I dag har jag bara ont i halsen, känner mig inte varm & inte snorig...

Ska nog ta en långsam promenad förbi jobbet.

Annica!!  Jag menade inte att jag sa NEJ till dig, Jag sa NEJ till mig själv för jag vet hur mottaglig jag e...
Det är bara bra att hon får vila hemma...

vi hörs senare / I kväll är det föräldramöte med handbollen, få se om jag orkar gå.

                      

                              Peace Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0