Mrs Siss.

Mina Måndagar kommer vara ångest Måndagar.....

Nu ska Syrran väga mig varje Måndag. Jag vill inte veta vad jag väger utan jag vill bara veta om jag går upp eller ner varje vecka.

                                  

På Måndagar kommer jag skriva vad som hänt så nu måste jag tänka  ännu mer på vad jag stoppar i käften. Så mina vänner den 12:e kommer första domen......

Annars har jag haft en superdag. Rensat på mitt skrivbord och fixat massa papper.
Lämnat in en ansökan till ett statligt verk som kanske kan förändra mitt liv. ????
Planering mm.

Jag älskar när det är ordning & reda, då mår jag som bäst......

Ha en fin kväll / Maria




Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Det är klart att planen finns där, och vi pratar om det varje dag och jag vet att det kommer hända inom en framtid. :) hoppas snarare än vad jag tror..

2011-09-05 @ 15:53:06
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Annica

Det kommer att bli trevliga Måndagar :))) Kram

2011-09-05 @ 21:10:49
Postat av: Zahraa | PiinkQueen

Allt bra?

Kram :)

2011-09-06 @ 00:13:44
URL: http://piinkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0