Vägning v 3.

I dag var jag bergsäker på en viktökning efter helgens bravader.
Men jag hade tappat 0,6 kg

V.1= -0,5
V.2= 1,7
V.3= 0,6

Totalt= 2,8 kg.

Jag e nöjd....


Min middag idag= se bild



              Kassler med tomat & ost

I kväll blir det väl Idol, men det roligaste med Idol är över.... Utgallringen.


Såg ni Gustavsson 3 tr i går?
Vad tyckte ni?

Han hade ju olika karraktärer, Jag tyckte han gjorde gamla gubben bäst och jag störde mig på vaktmästar karraktären
Så jävla elak..


Va rädda om er / Maria

Kommentarer
Postat av: Suneeta

Vad gäller kille/familj/barn så har jag inga planer på det just nu. Jag vill nog leva själv med hund ett tag till.

Klart det kanske händer att man skaffar kille men jag kommer inte att ha bråttom och flytta ihop med den isåfall. För jag har haft erfarenhet av det tidigare och det gav ej så bra resultat! ;)



Så det finns inga planer på sånt just nu. Vill stadga mig och fixa "mitt liv" först liskom.



Kram

2011-09-26 @ 21:19:40
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Hannah

Det såg gott ut :)



sv: OKej, så bra :)

Jag vill också ha en hund :)

Kram

2011-09-26 @ 21:45:48
URL: http://rosaacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0