Bilder Vaxholm.

        God Morgon.

Jag har sovit jättegott.
Sune sover fortfarande förutom en prommis kl 6 i morse.



          Här kommer bilder från igår....



   Min bror och hans jättebil , chevrolet. Man åker som en kung i den bilen.



           Sune i bak. Sune står på Kenneths baslåda.



                    Jag



   Kenneth färgar Sagas hår ( min brorsdotter)



                         Det blir ju toppen det här.



    Sagas coola säng / Sagas rum var ny fixat. jättefint.



     Av ett gammalt fönster gjorde dom ett litet skåp med lampa i.
      en skitcool detalj.



      Tuvas rum (brorsdotter)

Jag vet inte om ni kan se men Tuvas säng är en slädvagn som man har bakom hästar.



Tuvas söta tapeter.
Hon fick välja vilka tapeter hon ville i katalogen.
Hon pekade på dessa och såklart var dom dyrast i hela katalogen. Handgjorda....



      Sune på altanen.



    Tuva



        Tuva Luva



    Här öppnar Kenneth ett paket / En compressor.
     Han vart jätteglad.

Av oss fick kenneth en flaska Gin och ett presentkort på Jula.



      Grillningsdax. Sune är på G.



    En fin bild. Kenneth, Sune och Fina Saga
Vackert med havet i bakgrunden.



         Vju från altanen



                Gulliga Mojje.



       Underbar Mat / God sallad



     Sussi (kenneths fru) hade gjort en enormt god potatissallad.



    Mojje, Danne,Granis och Sussi med grönt. barndomsvänner till oss alla.


   
    Trojja & Tyva (Trojja är Granis dotter)



       Gemenskap och middag.



        Vi hade en superdag.

Det är alltid härligt att komma till brorsan och hans familj.
Dom är motsattsen till mig med lite kaos och röra så jag tror det är därför jag tycker det är skönt att komma dit
för allt behöver inte vara pedantiskt fint hela tiden.
Älskar deras sätt att leva. Så skönt lugna (allt ordnar sig stuket)

Vi hade också ett allvarligt samtal som berörde mig mycket och som jag har legat och funderat på hela kvällen.
Det gjorde mig lite ledsen men mest arg.....
Men jag vet att allt kommer sluta bra och att allt snart är över.....  Love......


      Ja Ja nu har ni fått lite härliga bilder från Vaxholms pärlan.....

                      Maria
   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0