Drog till hundgården.

Jag gick till hundgården och mötte upp Lotta med sin hund Hobbe... en labbe.

           Dom lekte och busa , det var riktigt skönt ute.







      Hobbe & Sune....

När vi stod i hundgården så ringer Max mig och låter lite sorgsen .
Han säger att Sandras Farbror ska skilja sig och dom letar nytt hem till deras hund (jack Russel) Milton.
Han är 9 månader och jättesnäll.

Jag ringer min mamma och kollar med henne eftersom jag vet att hon vill ha hund men kan inte pga jobb,
men eftersom Milton är 9 mån och klarar några timmar själv så tänkte jag att jag kunde iallfal fråga.

Hon tackade nej och då börjar vi prata om att vi kanske ska ta hem milton för att testa.
Jag ringer Max men då säger han att dom vill ha 8000 kr för honom...

Pengar jag inte har och som jag heller inte vill lägga på en 9 månaders hund.
Jag trodde bara dom sökte ett kärleksfullt hem och att dom skulle omplacera honom, visste inte om slantarna.

Så det var lätt att bara tacka nej.

           Hoppas dom hittar ett bra hem till lillkillen....


                 


                                       Milton....

                Är någon intresserad av honom så  hör av er, 8000 kr
                  Fin stamtavla.

     Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad skönt att det finns en hundgård i närheten! Skulle också vilja ha de här.. det skulle säkert kalle o ville tycka va jättekul. Speciellt när de aldrig får gå lösa, bara koppel koppel koppel...



Säger det samma: Hoppas dom hittar ett bra hem till Milton!



Kramar!

2012-04-05 @ 19:38:22
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0