En bra dag.

   Hej everybody...

Jag har haft en bra dag. Ni da?

Full fart på jobbet , jag har fått mycket gjort.

Jag var ute med Sune och stötte på en kompis jag inte träffat på länge. Vi fastnade ett tag och chit chatta.

I morgon har jag ett stort projekt / Min balkong.
Allt ska tas bort från balkongen och jag tänkte skura plåten och golvet med grönsåpa.

Jag får passa på i morgon då det blir lite sol. Sen ska jag lägga på en ny grön matta , men det får vänta tills efter helgen tror jag eftersom det ska bli snö/ regn till helgen igen.

Måste också hitta en ny madrass till min baden baden stol jag fick av mamma

.

                Just nu,      Snyggt va ???

Jag kommer nog låta belysningen sitta kvar....
kanske blir mysigt att tända den sent en sommarkväll, HAHAHAH

Kvällens middag vart falukorv & makaroner.. det e så gott.

           Ha en toppenkväll / IA







Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad det ser ut som ni har stor ballkong! :)

2012-04-18 @ 19:45:28
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Jag gillar då inte falukorv något vidare^^



Ha en fin kväll.

Kramar

2012-04-18 @ 21:39:33
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: anna

ja inte fan är det lätt å hålla sig undan de heller :D spec inte när andra håller på å käkar de :P fast de var inte mina våfflor, bilden är tagen från google :D

2012-04-18 @ 22:32:21
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0