Heeeej.

Vilken lång dag.
Jag promenerade ner till jobbet 8.20 sen hade jag ett möte kl.11 efter det så tog jag pendeln in till T-Centralen för att besöka Resia och betala Tallinresan i Juni.

Jag var tvungen att åka in för jag hade ett presentkort.

Hon i butiken var väldigt trevlig och vi fick oss ett gott skratt där inne...  Pallar inte berätta nu varför.
Min huvud dödar mig i dag.
                  
                       

Jag vaknade upp med stans huvudvärk och det sitter i än.
Jag hade en dröm i natt att jag vann en halv miljon och fick ingen ordning i sömnen vad jag skulle prioritera att betala.
Vad skulle jag lösa, hur mycket skulle barnen få. Vilka skulle få pengar av mig ( vänner / släkt ) En allmänt stressad dröm. HAHAHAH

Men trist nog så var det bara en dröm....

Kalle är dålig och jag själv är rätt less på allt så jag ska också dra något över huvudet.

           Ha en toppen kväll / Maria

Kommentarer
Postat av: Therese Björkman

vilken härlig design!



hoppas du haft en bra dag :)

2012-04-26 @ 17:03:02
URL: http://bytess.blogg.se/
Postat av: martina

jätte söt verkligen! :)



Tack så jätte mycket!



Ja det är himla konstigt.. undrar hur man gör för att dom ej ska bli det...



Kram på dig!

2012-04-26 @ 17:34:06
URL: http://likegossip.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jobbigt att drömma om en storvinst, och sen vakna upp och inse att det bara var en dröm!



Sv: Tack för hjälpen! :)

2012-04-26 @ 17:55:01
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0