My Day.

Jag har haft fullt upp hela dan.

Vart överallt .

Jag var ju hos min underbara dr, hon är verkligen underbar.
Vi skrattar & typ gråter ihop.  Visst  låter det sjukt men vi kan prata om allt  och alltid när jag går från henne så får jag en bamsekram.

Nu ska vi inte ses förs i Juli igen.

Sen var jag förbi jobbet en stund + handlade och röjde hemma.

Just i skrivandes stund är jag skit hungrig.. jag har bara ätit  2 knäckesmörgåsar idag men jag vet inte vad jag vill äta till middag.... Måste gå och göra något nuuuuuuuu.

                         Laaaaaater / Maria

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad finns en sådan bra läkare?

2012-04-13 @ 20:50:07
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Susse

Tack så jätte mycket för vinsten som kom i brevlådan idag.

Helt perfekta färger =)

Tack igen.

Trevlig helg =)

2012-04-13 @ 21:08:02
Postat av: Patricia♡

Sov gott du också fina Maria



kram

2012-04-13 @ 22:36:11
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0