Tävlingen avslutad...

Det var verkligen jättesvårt att välja vinnare. Tack för alla bidragen.

Men vinnare är Susse:

Jag har ingen mail eller blogg adress till dig men om du ser detta så maila din adress till mig så skickar jag priset i veckan. Grattis

Här kommer vinnar bidraget:


Lille Olles föräldrar har just flyttat ifrån varandra. En dag säger Olle till sin mamma:
-Jag tror att pappa kommer hem snart!
-Lilla gubben, varför tror du det, frågar mamman.
-Jo, för han har glömt sin snopp i din byrålåda....

                                             
             
                                           Jag önskar att jag kunde skicka tröstpris till er andra.

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: emma

haha xD

2012-04-09 @ 09:30:02
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: susse

vad kul att du valde min historia som vinnare =)



kan inte maila dej för jag vet inte vad du har för mailadress =)

2012-04-09 @ 09:37:31
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Haha, klockrent!! :)

2012-04-09 @ 17:01:22
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0