Full rulle idag.

Först var jag på jobbet idag och sen vidare för att äta en lunch med Inger. Vi åt på Restaurang Viking i lillcentrum.
 
Vid 13 tiden hade jag tid hos min Dr pga. min rygg och mediciner.
 
Sen vidare  till hemmet & Sune.
 
Underbar dag idag med sol.... Happy.
 
I kväll har vi Sessan & Bella här hemma för K + R ska åka med familjen i deras husbil till gävle.
 
I morgon far vi ut till Ingarö och bor där med alla hundar. Mys Pys.
 
Hoppas på fint väder så jag kan sola och bada i poolen.
 
 
 
 
 
 
 
      Deras fina husbil....
 
 Go Tripp / Maria
 
      
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Åååh en Rottweiler! För några år sedan passade min mamma en dåvarande grannes rottweiler på dagarna (innan vi hade Kalle) och den på bilderna är otroligt lik! :)

2012-08-02 @ 19:50:33
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0