Många Km.

Idag har jag och Sune promenerat många Km.
 
Härifrån till ica BB vidare till port 73 och Jula och sen tillbaka ner till Ica Maxi och sen hem.
Helt fucking slut.
 
Jag var på jakt efter Dammsugarpåsar till Max & Sandras dammsugare, fanns inte på Dammsugarpåsar.nu fast dom har miljoner sorter och när jag kommer till Jula ( där jag köpte dammsugaren)så säger den ena att dom är slut men att jag ska höra med informationen när dom kommer in igen. Han säger att dom utgått och då får jag krupp.
Hur i helvete kan dammsugarpåsar utgå till en volta som jag köpte för ca 6 månader sen ????  What?
Han letar iallfall reda på en universal påse som jag kunde köpa tillslut.
 
Slutet gott
 
Nu ska jag fixa lite krubb till Kalle
 
 
       Utanför Maxi
 
         Kram Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Fina bilder på Sune! Haha ser ut som han har likadant koppen som Kalle och Ville! ;)

Det där med dammsugarpåsar som inte finns har jag också hört mina föräldrar klaga på! Verkar jävligt skumt att de tar ur vissa ur sortimentet..speciellt efter så kort tid!

Kraamar!

2012-08-07 @ 19:48:27
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: gunneandersson

Köper mina påsar på elon, dom passar till jättemånga typer av dammsugare inte bara volta. ha en bra dag kramis

2012-08-08 @ 12:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0