Massa bilder från Fredagen.

 
Hej folket, i går var min mamma här, vi promenerade till Kina och tog en öl sen käkade vi räksmörgås
och njöt på balkongen.
Vid 20 tiden åkte vi och våldgästade Sandras 20 års fest. Jag tror dom vart glada att vi bara dök upp. Vi stannade bara en snabbis. Kul för mamma att se Max lgh.
 
Alla gamla ungdomar var på plats och några nya ansikten.
 
Här kommer bildbomb.
 
 
 
 
 
 
   På festen.
 
 
 
 
 
          Sandra & Max
 
    T & H
 
          Vippe ( grattis idag) och hans tjej V
 
     Fina Sandra
 
 
   Här pumpas musik ut
 
      Max gård
 
 
      Gänget
 
        PK, KALLE & MAX
 
 
     H & V
 
    Grabbarna
 
    Kalle tränar
 
       Min Familj
 
 
                                                 Jag, Sandra & mamma
 
Sandra & Max hade ordnat det mysigt. Vi stannade bara en liten stund och alla hade inte kommit än.
Hoppas dom hade en rolig kväll....
 
 
  När mamma & Jag kom hem tände vi upp på balkongen och tog ett glas vin.
 
 
         Suddig bild.
 
En mysig Fredag , idag ska vi åka till port 73 och Farsta C.
Love Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Härligt med festligheter :)

2012-08-11 @ 10:38:14
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: LIIV - vanlig men unik

såg riktigt trevligt ut! :D

2012-08-11 @ 12:04:49
URL: http://liivahliin.blogg.se
Postat av: Medberoende

Vad najs att ha en sån där gård man kan vara på vid lägenheten!
Fin belysning på ballkongen! :)

Kramar!

2012-08-13 @ 10:07:46
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0