2:a Advent.

 
Jag gjorde ett lång inlägg i går som verkar ha försvunnit.
   
            Idag är det 2:a advent
 
 
 Planer framöver.
19/12 Julbord med ungdomarna på FutureTeens
21/12 till mamma om inte min morfar ska med då åker jag den 22/12
24/12 Jul hemma med killarna.
 
Vi har mer mystofflor än finskor här hemma på julen.
Alla har myskläder, vi förbereder maten på dagen och spelar lite julmusik.
Max kommer hem vid 2 tiden sen blir det kalle och lite julmat och någon klapp.
 
  En allmänt skön & soft dag.
 
Självklart finns det massa godis och alla får plocka mat som dom vill. Det är jul för mig och att det går massa mysiga julfilmer på tv.
 
Vad är jul för er, hur firar ni ?
 
      Love Maria
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad mysigt det låter! :)

Jag firar med familjen hemma. Kollar Kalle Anka, äter lite julmat och har det trevligt på kvällen. Jul betyder mest stress och ångest för mig.Jag gillar juldagen mer, då kan jag börja ta det lugnt på riktigt när hysterin om julklappar är över.

Ha en fin andra andvent!
Kramar!

2012-12-09 @ 13:57:17
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

Vad typiskt de försvann
kram

2012-12-09 @ 15:26:24
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0