Barbarella

 
I morse kom jouren hit och fixade min köksruta och efter det åkte vi till Media Markt och pratade med dom om dvd:n.
 
Tyvärr var dom tvugna att lämna in den och det tar ca 3 veckor.
Detta innebär att hela jul & nyår vlir utan ljussystem och Dvd och som ni vet är jag film torsk.
 
När vi var klara där åkte vi till Globen och hämta Max för att sedan åka vidare till Barbarella i stan.
 
Jag hade presentkort för att min gamla piercing blev ful och infekterad och då gav dom mig ett presentkort på en ny divers.
 
Men denna gång valde jag en anchor- Skillnaden är att divers är en liten pärla på 2 mm som man aldrig kan byta
Nu har jag anchor och där kan man byta till olika stenar med olika motiv och färger.
Jag valde oxo en större sten på 4 mm.
 
Det kändes kan jag säga.
Andreas som gjorde piercingen är dunder....
 
 
 
 Barbarella
 
     En av skyltningarna / AJ
 
 
 
 
 
       Lite röd på platsen.
 
Jag bytte plats. Förra gången satt den på kindbenet men nu tog jag den vid slutet av ögonbrynet.
 
Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: gunneandersson

hugaligen, måste gjort skitont.............Du är duktig som låter nån göra dig illa med flit.Gör ont i hela kroppen när hag ser sånt där. kramisar i massevis

2012-12-16 @ 13:51:56
Postat av: Medberoende

ooooj vad jag missat under helgen jag inte kollat bloggar!
åååh vad fint!!
Det borde ha gjort riktigt oont! Men vill man vara fin får man lida pin! ;)

Kraaamar!

2012-12-17 @ 21:26:17
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0