Kvällsbilder.

 
Jag skulle ju möta Lotta & Hobbe förut men hon dök inte upp. detta var 2:a gången hon inte kommer så vi lekte på egen hand.
 
Sune fick syn på Rådjuren men han jagade inte i kväll. jag vet inte om det berodde på all snö.
Han bara iaktog.
 
 
 
 
Lilla Biggie / Han bor på Dalarö. I morgon ska jag hälsa på honom och hans matte.
 
 
  Nu är Sune Trött
 
Jag har haft en bra och lugn kväll fram till 20.00
Då pajjade tv:n och Dvd:n
Tror nu att bara dvd:n är trasig....
 
Och när allt detta händer så slänger några snorungar ägg på mitt köksfönster så det går sönder.
Oj Oj om jag hade fått tag i dom.
Jag såg bara lite av ryggarna på skitungarna.
 
Jag har lite att fixa med i morgon kan jag ju säga. Pallar verkligen inte.
Eftersom det är så mycket skit som händer mig och har hänt mig sista månaderna så blir en liten sak eller småsaker helt för mycket för mig just nu. Började lipa som ett barn.. What a fuck.....
 
Jag typ bara väntar på nästa sak. skulle inte förvåna mig ett skit...
 
      Ha en fin helg allihopa.
Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas det vänder snart. Styrkekramar!

2012-12-15 @ 00:13:09
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Vilka svin!!
Hoppas att det löst/löser sig med tv:n och dvd:n! (och såklart fönstret, men såg att du skrev om det längre upp)

2012-12-17 @ 21:28:38
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0