Min Julafton.

Våran jul var lite annorlunda denna Jul.
Mindre paket och mindre slös av olika anledningar och en av dom är att det inte kom någon lön innan Jul (inte all)
Men alla var nöjda och vi hade det jätte chill.
 
Vi fick besök av farmor & Farfar en snabbis , dom kom med en stor julblomma
Grannen på 6:an kom ner med en flaska skumpa till mig. Hon sa att jag alltid gjorde henne glad. Väldigt kul....
 
Vi har haft Max & Sandra här sen den 23:e och dom sover fortfarande i skrivande stund.
 
Kalle & Max är nöjda och det är ju barnens dag.
 
 
 
  Jag fick julstrumpor
 
   Mycket roliga filmer Bla. Päron till farsa
 
      Godis & klappar
 
    skumpan från grannen, jag drack ingen alkohol i går så den sparas till Nyår kanske ?
 
    Ä gjorde världens godaste köttbullar.
 
     Julmat
 
   Sune fick julmat
 
     Ä fick en flanell pyjamas av mig
 
  Max fick den här tröjan av oss
 
    Kalle vill som vanligt inte vara med på kort . Max ställde upp.
 
I dag blir det zipp zero nada.. På juldan vill man bara vara hemma.
 
Nu längtar jag till vardag så löningen kommer / Tjoho Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vilka härliga julbilder! Fina julstrumpor! Och älskar granen! Hade inte vi haft riktig gran hade jag velat ha en vit plastgran, aasfint och modernt!

2012-12-26 @ 12:27:16
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0