Today.

Jag åkte tidigt till Handen i morse. Först hade jag en läkartid och jag fick träffa en underbar läkar (polska) hon var vänlig och varm.  Hon sa så fina saker och vi pratade om mycket jobbiga saker så självklart rann mina tårar och då skulle hon ge mig näsdukar , sagt & gjort så tog hon fram ett öppet paket och i paketet låg några ihopskrynklade näsdukar som någon annan patient lipat och fräst näsan med och förmodligen glömt att slänga dom.
 
. Snacka om att stämningen vände till gapskratt. Hon tyckte det var så pinsamt att någon annan patient inte kastat dom. HAHAHAH
Kunde ju inte hon veta.
 
Hon bad om ursäkt både 1 och 2  ggr  när jag gick.
 
Efter besöket så gick jag till FutureTeens. Nu börjar jag få ordning på min data där. Skönt.
mycket strul berodde på webbläsaren.
 
Jag har även träffat Max idag och AKELIUS har äntligen plogat utanför min dörr och på trottoarerna så nu kan jag
promenera lite längre med Sune. Nice.
 
Han har haft problem med sitt skitande för han har inte vetat vart han ska slå ner arslet .. han försvinner ju i snön. Typ snö till hans bröstkorg som ni ser på bilden nedan.
Så vart ska han lägga kabeln ?
 
 
 
 
 
     Black Beuty
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0