1 Kvar.

Nu är det bara 1 skiva kvar på säsong 2 av sons of anarchy

Här händer inte mycket. Seg i kväll...

  
Jag tackade ja till soffan och vi har lånat Kias stora bil så vi ska hämta soffan i morgon kväll.
Sen åker vi till mamma på Lördag, soffan ska med dit till vårat rum hos mamma
----------------------------------------------------------------------------------------------

Jag glömde säga varför jag behövde en ny duk til köksbordet.

Jag min klant ställde en Ica påse på mitt vita bord som färgade av sig och det går inte bort

       

            Så här snyggt vart bordet efter det !  så det bir heltäckande duk nu....

                                            Puss & Kram Maria



    

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag har en mirakelsvamp som brukar ta bort det mesta... Vi kan pröva:=)

2012-02-09 @ 20:24:09
URL: http://annicahoglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

klorin gör susen:)

2012-02-09 @ 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0