10 timmars natt sömn.

Jag var så uttråkad i går kväll så jag hoppade i säng, sov till 8 i morse...  Inte helt fel.

I morse fick jag ett sms av en kompis som sa att deras hund Jazon försvann i går från Tyresö/ Trollbäcken kl 10 i går morse.

Hon ville att jag skulle efterlysa Jazon på alla sätt, facebook och msn och till andra vänner.

Jag var ute när hon sms:ade och jag fick hemska tankar på hur allt kunde ha slutat för Jazon, hunden är bara 10 månader och det är svinkallt.

När jag kom hem och skulle sätta mig vid datan så fick jag ett nytt sms att polisen ringt dom och sa att Jazon hittats i Bromma.

Man undrar hur han hamnade där, om han bara har sprungit och sprungit. Ca 3 mil.. Det får vi kanske aldrig veta.

Men jag är glad för Teds & Sofies skull att hunden är tillbaka....... Glad nyhet.

                         

                                          Lillkillen


Kommentarer
Postat av: Medberoende

Åh vilken tur att han är hittad!! Oj 3 mil!

2012-02-04 @ 12:20:10
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0