17 minus.

I morse Skulle jag möta Lotta & Hobbe i hundgården. Fy satan va Kallt det var...  Mina tår och fingrar försvann, kunde inte böjja fingrarna.
17 - visade min telefon

Det var kul att träffa dom för det var evigheter sen.

Lotta hade fått en ny rullstol som hon hade döpt till Kalle.



                        Lotta



                        Snyggt namn på stolen

Hundarna hade det toppen, dom brydde sig inte om kylan.
Bus & Lek



                     Bus & Lek



            
När vi kom hem vart det en stor kopp varm choklad & ostmackor.
Sune var lite sugen.



                    Får jag nott eller ?

  Ha en fin Lördag / Maria


Kommentarer
Postat av: Medberoende

schyyyst namn! ;)

2012-02-04 @ 12:18:39
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Suneeta

Du är så duktig som låter Sune leka med andra hundar nästan hela tiden! =)



Kramis

2012-02-04 @ 16:20:02
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0