Bla Bla.

Usch va tråkigt det är på tv.

Jag har ett project som jag måste ta tag i här hemma och det är mitt stora foto skåp.
Världens röra...

Jag har massa rullar att framkalla och massa kort att sortera.

Det är en sån sak jag skulle kunna göra nu när det är trist på tv  men pallar inte. En annan dag kanske.

I morgon vill jag till Ikea, tar nog bussen dit. Måste ha 2 hyllor till sovrummet...
Nackdelen med att göra om här hemma är att man vill ha nya saker. Men dom hyllorna jag vill ha kostar inte mer än 300 kr tillsammans så det ska jag väl överleva.

   A nu har ni fått lite kvällsnack från mig, nu ska jag tråka vidare

                            Peace Out


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Gomorron

Kul att fixa iordning, de blir ju bra till slut

Ha en fin fredag

2012-02-03 @ 07:44:00
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0