Det är över.

Jag tycker alla hjärtans dag ger lite ångest.

Man vill säga till så många att dom är speciella för mig och jag vill ge alla presenter men det funkar ju inte.

Vi firar inte dagen på något speciellt sätt mer än att kramas och ger choklad till varann.

I år blev det inget till Älsklingen för han får på Söndag när han har kalas.

Men jag tycker att det är skönt att det är över......

I dag var det ytterligare en bra dag på jobbet.  VI FICK EN TV.... WOOP WOOP..

Jag har önskat en tv i 4 år men vi har inte haft dragning för tv antenn mm. Men idag löste det sig och min chef köpte en 40 tum som åkte upp på väggen i köket.

Nu kan vi kolla nyhetsmorgon & Malou när vi äter frulle.

                   

                   

                                        Bra jobbat killar !

         Puss & Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0