Fick ett ryck...

Jag satt & degade i soffan och kände mig allmänt slö.

Helt plötsligt  fick jag ett tokryck och började frosta av frysen, Skurade alla luckor i köket. Torkade under fläkten, slängde lite grov sopor och städade bakom spisen. 

                    Skönt....



Perfekt att frosta av när man kan ställa ut all mat på balkongen. Nu passade jag på att slänga sånt som legat länge i frysen, typ bröd mm.


 
        Belönade mig själv med god mat.

                          Stekt kyckling med stekt ris & ägg...



      Mumma

Kalle är i Tungelsta och här är det lugna gatan....

I morgon är det jobb igen i vanlig ordning och Sune har sällskap av Kalle denna vecka för han har ju sportlov.

                Puss & Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0