Hey!

Idag är det Torsdag och jag är ledig.

Skönt!

Jag ska ändra om i vardagsrummet idag. Typ spegelvända allt.

Jag har startat....

Kalle är jätte hostig och är hemma med mig idag, mysigt med lite sällskap trots att han e hostig..

Vid 2 tiden ska jag möta Max för en liten kram och lämna lite saker. Kul att få se han trots att det bara var 4 dagar sen, Jag vet!    skit löjligt att jag längtar så men sån e jag.....

 

           Jag har börjat lite smått



      Till denna vägg ska soffan, under min hemmagjorda tulpan lampa



      Hit kommer tv:n

Ha en toppen dag för det ska jag ha....

                Love You All / M


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Åh kul att möblera om! :D

2012-02-02 @ 11:26:00
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0