Tankar kring ålder & Look

Jag tycker jag börjar se gammal & hängig ut..

Panik ibland när man ser sig själv  i spegeln och på kort . Men det sjuka är att jag fortfarande tror att jag är 20 år.
Jag känner mig som en ungdom i sinnet men inte i kroppen.    Klyvet.

Jag har lite rynkor runt ögonen och man har lagt på sig lite kilon. (mycket kilon)

Jag gillar samma musik som ungdomar. gärna tecno/ house, dansar gärna, tittar på kläder som min svärdotter har.

Jag vet vad jag tyckte då när en 40 åring stod och kollade på samma kläder som mig i affärennär jag var 19 ,
Det var  inte ok , tyckte man då....


Jag umgås gärna med Max & Sandra och deras kompisar och jag kan verkligen umgås med folk i alla åldrar.

Från 18-67  ( där har ni mitt ålderspann på kompisar )

Hur känner ni som är lite äldre ????

Hur känner ni som är lite yngre ??  Blir ni trötta på sådana som mig ???


Bilder då:



        Då



  
Nu:



              Sommaren 2011

  Lite tankar på eftermiddagen !

                 Love Maria



 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Du är nästan precis som min mamma!! Hon känner typ samma sak, hon gillar mycket modern musik,hon tycker kläder som "yngre" tjejer har är fint och försöker klä sig i liknande och hon tänker som ungdommar ungefär och liknande. Hon t.ex. förstår mig väldigt bra också p.g.a. att hon tänker som jag gör ungefär.

Tycker det är himla kul och coolt. Faktiskt mycket bättre än att bara för att man blir lite äldre ska man åldras på alla sätt och vis!



För att svara på din fråga så blir jag alltså inte trött och så på "sånna" som ni :)

2012-02-23 @ 16:47:46
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0