Är det snart dags ?

Om 1 vecka får jag veta om min Älskade Max flyttar ifrån oss..

Jag är glad för han & Sandras skull och jag tror det är dags för dom att gå vidare med eget efter 6 år.

Alltid sjuk tanke att Max ska flytta för vi är väldigt tajta. Men vi har konstaterat att vi kommer höras 5 ggr om dagen och att han ska få ha nyckel kvar hit hem.

Jag har haft äran att få ha Max i 19 år och jag tycker han ska ta chansen till denna lgh. Mitt ansvar som mamma försvinner inte för att han flyttar och han är alltid välkommen tillbaka hem på mina premisser.

Det är en stor 1:a i Blåsut...  Sjysst läge.

                         

                                  Om 1 vecka vet vi ??????

          Nu har jag tryckt på ledighets knappen för dagen / Peace Maria

Kommentarer
Postat av: inger

Vemodigt o roligt, dubbelbottnst. Men han blir ju nästan grannar med oss. Skoj

2012-01-07 @ 12:33:50
Postat av: Medberoende

blåsut, där bor en jag känner eller snarare en min mamma känner! ;)

coolt att flytta hemifrån!! Nu kanske jag är helt dum i huvudet kan ingenting om sånt men varför får du reda på det om just en vecka? :)



kramar!!

2012-01-07 @ 13:21:26
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Emelie - Ung & Kär mamma.

Tack snälla!

Jag är så stolt över mig själv att jag slutat röka.



Vad roligt för din son och hans tjej, förstår att det kanske trots allt kan kännas tungt men ni kommer höras varje dag & han lär inte vara sen med att komma och hälsa på dig,.

2012-01-07 @ 14:15:17
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vilket härligt ögonblick för Max och hans flickvän :)



Önskar dem all lycka!



Sv: Ja, jag fick träffa henne irl idag, och det var helt underbart :)



Det är så skönt att se hur rätt hem kan förändra en hund :)

2012-01-07 @ 18:03:45
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0