Arne Dahl.

Hyrde en svensk film idag   Arne Dahl / Ont blod.

Vart glatt överaskad när jag kom hem och upptäckte att den var 3 timmar lång i  2 delar..

Jag har kollat del 1 nu och den är faktiskt helt ok.
Världens starkaste man (Magnus Samuelsson) spelar en av poliserna i serien.

                     

                                               Sevärd.

                                  Min middag vart enkel = varma mackor

                      

                                       Mackor


         Nu väntar jag på Kalle sen blir det del 2 på  Ont Blod.....

                                       Love & Peace Maria

                   


Kommentarer
Postat av: inger

Dom där filmerna gick på kanal 1 i förra veckan

2012-01-09 @ 00:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0