CLASOLSSON.

   Hej.

Hoppas ni mår finemang.

Min dag har bara sprungit iväg. Jag har haft sånt hjärntempo med massa siffror & papper.
Jag har kommit en bra bit på väg... fortsättning i morgon.

Det var skönt att komma tillbaka till FT idag förutom att det var lite grisigt på jobbet.

Jag gick även till Clas Olsson för att handla ett batteri till min våg för jag tänkte kolla hur mycket julgrisen (jag) har gått upp under dessa 3 veckor  jag slarvat, Det sket sig för det visade sig att min våg har pajjat .. Kaputt..
Så nu kan jag inte kolla vikten.
Väl inne på C-O så blev det 2 lampor också till mina köksfönster. Ska ta tag i allt till helgen. byta gardiner och dukar, bilder kommer senare.

Avslutar med en bild på min Sandras nya tatuering hon gjorde idag.
Sandras 2:a Tatoo

                     

                                      Fint!

    Detta inlägg vart lite av varje.   Love Maria


Kommentarer
Postat av: Suneeta

Jag dricker 1 glas om dagen. Man behöver inte dricka mer för sötsuget försvinner rätt så fort!



Men visst, känner du något sötsug kan du ändå ta Tomatjuice vid behov liksom. =)



Lycka till! Berätta gärna hur du tycker att det funkar för dig. Kramis

2012-01-09 @ 17:14:44
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Emelie - Ung & Kär mamma.

Jag tycker inte hon sover så mycket.

Men det är nog för jag älskar att sova själv, haha.



Vilken fin header du fått!

Kram!

2012-01-09 @ 17:25:49
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0