Favorit.

Varje gång jag frågar barnen vad dom vill äta så finns det 2 svar

Falukorv eller kycklingpasta ala paprikasås

Ni som följt mig har säkert sett inlägg om denna pasta 20 gånger men favorit i repris heter det väl...
Jag kan göra denna maträtt med förbundna ögon.


                  




          Kyckling, lök och kycklingbuljong

                     

                             Dessa creame fraich



                             dessa kryddor

                       

                                             Vitlök såklart


 

                       Serveras med valfri pasta

  Lägg allt i en gryta och småkoka i ca 13-15 min, red av....
               Klart tills pastan har kokat färdigt

  Kalle har åkt på bio och jag ska strax gå förbi syrran och sen rasta Sune.

                       Puss På er alla / Maria
     
                    





Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag förstår att det är deras favoriträtter :)

2012-01-08 @ 18:30:51
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Vad gott det verkar! :D



Sv; Tack för din stöttande kommentar, älskar kommentarerna jag får från dig!



Jag redigerar nästan alla bilder på picnik, ganska svårt men jättekul! :)

2012-01-08 @ 18:45:15
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Sv; håller med dig!

2012-01-08 @ 19:53:35
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0