Flyttdag.

    Vaknade tidigt i morse...

Åkte först till Vendelsö för att lämna en bil, väl där så döljer sig en isbana under en vattenpöl så jag åker i backen baklänges och slår i rygg och arslet !!  Jag blir dyngsur så vi får vända om hem för att byta alla mina kläder.

Vi åkte hemifrån ca 7 och kom hem ca 18.

Jag är helt slut...

Vi flyttade en 4:a till ett större boende i Harpsund...

Mamma bor skit fint och hade fått allt renoverat, nya golv, nya tapeter och nya vitvaror...
Men fan vad saker mamma har.. Då var det inte så jäkla länge sen vi flyttade henne sist....

Mamma hade inte packat småsaker och det fanns inga kartonger så det vart väldigt mycket spring..

Det var jag, Max & älsklingen som flyttade åt mamma.

Vi körde på hela tiden så jag hann inte ens ta upp min systenkamera utan jag tog 4 skitdåliga bilder med min mobil.


  Bilder kommer senare för just nu är mitt internet Fuckt Up


                             Love & Peace / Maria


Kommentarer
Postat av: Anna T

Flytta är inte kul :) du får också se till att hinna vila lite idag :)

2012-01-02 @ 20:43:41
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0