Julen är inte borta...

      Jag har fastnat....

Jag har inte plockat bort hela julen än och det finns flera anledningar.

                                         
                                  

Jag vill ha nya gardiner till köket och till det vill jag ha nya kökslampor...  Har ej

Därför åker inte julsakerna ner  i köket än.

Jag har inte kollat linneskåpet än efter vardagsrumsgardiner... Vet inte vilka jag vill ha.

Jag pallar inte ta tag i allt nu och nere i källaren där alla julkartonger står  som ska fyllas igen kommer jag inte åt för det står en stor tv där nere.


Sen kan jag inte låta bli att tycka att det fortfarande är mysigt att tända stakarna på kvällarna & mornarna när det är mörkt.

                                            Usch.....

Vill ha tillbaka min energi. Måste sluta med det här jävla godisätandet igen......  Usch....


                    Natti Natti på er / ia




Kommentarer
Postat av: sandran

haha, du är så gullig som kommenterar min blogg hela tiden :) puss på dej

2012-01-09 @ 00:16:53
URL: http://sandracarolines.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Jag hade också velat haft kvar julpynten lite till, men mamma ville ta bort dom redan förra helgen.. :( Håller med, det är fett mysigt att tända och släcka ljusstakarna morgon/kväll! :)



Hoppas att du också får en fin måndag!

Kramar!

2012-01-09 @ 09:08:16
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Suneeta

Jag rekommenderar verkligen Tomatjuice, utan den hade jag nog aldrig blivit av med mitt sockerberoende. Den funkar väldigt bra på mig och jag känner inget godissug ens. Nu har jag druckit Tomatjuice i 2 veckor och jag har heller inte tröttnat liksom. =)



Kram!

2012-01-09 @ 16:15:57
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0