Lägenheten Blåsut

Jag som lovade en bättre uppdatering idag ... NOT

Nu är jag blogg redo.

Jag börjar med lite bilder från Max & Sandras Boende.



                Vardagsrum



            Fin lampa



              Fin hylla i dusch & toalett



   Vardagsrummet / Max på väg in i lilla köket



                                   Köket



                   Bok / tv hylla



  Hallen rakt fram med en stor hylla där dom ska ha korgar & kläder



                                   Fin spegel i Hallen

Lägenheten ligger på nedre botten.

Man kommer in i en lång hall.

Rakt fram ligger toan & dusch och så finns det en liten klägarderob som Max ska ha som
data rum.


Sen till Höger ligger ett stort vardagsrum / säng

Från vardagsrummet går man in till köket.

En jättefin Lägenhet och ett superläge. Det tog Max 8 minuter att promenera till Gullmarsplan.



  Här fick dom ihop soffa & bord själva... lilla Ludde ligger på golvet

Jag kommer säkert åka till dom i veckan så då ska jag ta nya bilder såklart.

                        Peace Maria



Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad fort det har gått att få ordning på så mycket! Att få ordning på exakt allt lär ta en stund antar jag... ;) Fint är det iallafall!

2012-01-23 @ 15:16:35
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0