Lunch.

     Jag var på ett sånt jävla dåligt humör på Fm.

Jag pratade med Tele2 och dom är fan sanslösa när det gäller service.

Jag försökte hjälpa min mamma att få hennes Tele2 flyttat från Flen till Harpsund.

Hon har allt via Tele2. Bredband, mobil, hemtele och Tv.....

Efter att ha pratat med ca 6 personer mellan 09.15 - 10.30 hade jag fortfarande inte fått hjälp.
Man måste ringa alla olika avd för att säga upp och få hjälp....  ARG ARG ARG.

Det slutade med att han säger att jag får inte ringa själv utan det måste mamma göra..
Trots att jag förklarar att mamma är 63 år & sitter i skogen med en mobil och har svårt för allt sånt här med telefonsvarare att tryck 1 för att komma dit och tryck 3 för att komma hit

   What a Fuck.

Jag bad han dra åt helvete till slut ... Nu är jag alltså på ruta 1 igen.

Mamma ska försöka ringa och om hon inte kan så ska jag spela mamma.....

     Usch Usch.

Men till det mysiga...

Max är så gullig och säger mamma lugna ner dig jag bjuder på lunch idag....
Gullunge.

Sagt & gjort så gick vi till Wiki Bar i BB centrum, dom har skitgod mat.

Jag åt lax med kokt potatis och gräslökssås, snuskigt gott....
Max åt grillbiff.

            Mumma .



                         Max



                 Grillbiffen med massa bea



                      Min Lax...

   Tack Gubben.

Allt e klart hemma, nystädat & handlat. Nu intar jag soffläge med Sune vid fötterna.

                                     Peace & Love Maria


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Maria,



Vi beklagar att du blivit runtkopplad när det gäller flytt av din mammas produkter. Det är alltid viktigt vid ändringar att abonnemangsinnehavaren ringer in eller finns tillgänlig. Vi hoppas att det löser sig vid kommande kontakt med oss men annars är du varmt välkommen att kontakta mig direkt.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2012-01-17 @ 14:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0