Lycka.

Nu har vi varit på Hunddate.

Sunes kompis Ringo har befunnit sig på Gotland sen den 23/12 och har kommit hem nu.

       Dom har så kul tillsammans.

Jag valde att ses kl 10.30 idag för min tanke var att alla har nog rastat sina hundar klart då men så var inte fallet.
Det var jätte mycket hundar ute så det vart mycket inkallning & kopplande...

Men nu är Sune slut och vilar i soffan & jag ska ta ett bad.

                         Pusselipuss / Maria


                  

                            Bild från ett tidigare möte.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: okej, den har jag nog inte sett :)



Fint du har gjort det på bloggen!

2012-01-08 @ 12:03:11
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0