Meetloaf.

Min arbetsdag har varit effektiv.

Jag promenerade med Sune till & från jobbet.

Jag satte mig vid datan på jobbet kl 10.30 och fick världens sötsug och skulle resa mig upp och gå ner till pressbyrån.

Då upptäckte jag att klockan var 13.40. Vart tog alla timmar vägen ????

Jag sket i gott gott och promenerade hem.

Väl hemma efter handling & rån så gjorde jag köttfärslimpa.



     Sune får slicka köttfärsförpackningen



               På väg in i ugnen



       Klar



      Gör såsen av skyn + creme Fraiche



                    Paprika/ chili



       Färdiga resultatet / Mumma

 Mätt & belåten 

Jag har precis pratat lite med Max i telefonen. I morgon har dom tvättstugan själva för första gången
Spännande.

Jag tycker dom är jätteduktiga, varje gång vi har varit där så har det varit rent & fräscht.

               Hoppas eran kväll blir super / Puss & Kram Maria

   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0