Nytt.

Kommer  ni ihåg att jag rekomenderade SachaJuan produkterna för håret, finns på apoteket.

Jag älskar det..           Mitt hår blir mjukt som silke.

Nytt för idag är en balsam spray som andvänds på torrt hår.  Perfekt nu när mitt hår blir statiskt.

                              Sen vill jag rekomendera min hudlotion.

                  

                                                                                Vichy.....

I kväll blir det lite tv och isäng tidigt för en ny arbetsdag / Love Maria


Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag var på någon förhandsvisning av hans produkter förra året. Fick köpa alla produkter för typ halva priset. Tycker dom luktar tant, haha. I alla fall Volume powder som jag köpte :P

2012-01-30 @ 23:29:31
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0