Ont Ont Ont..

    O my god....

Jag har så ont i benen.
Legat vaken sen 05.00 och inte vågat kliva upp.

Jag hörde Kalle babbla i skype och inte ens då pallade jag kliva upp ur sängen....

        Gnäll Gnälll.

Kl 8.30 var jag tvungen att gå ut med sune, det som i vanliga fall tar 10 min tog 30 min....

Googlat lite på extrem träningsverk men får inte fram något svar. För mig känns det värre, typ som öppna köttsår.

Nu ska jag sluta klaga.

I dag ska jag bara vara hemma. Inte göra ett shit. Kia skulle komma förbi senare...

     
Tänkte bara visa en bild från mammas ställe, den bilden tog vi i oktober




   
När vi var där i Måndags så frågade jag Max var Sune var, och då svarar Max att Sune är i huset.
Jag frågade om han var säker på det, och det var han ju såklart.

Jag ropar & ropar.

Men till slut så ser jag Sune långt långt ute på fältet borta vid träden...
Det finns lite för Sune att springa på hos mamma.


  Hoppas eran dag blir finemang / Love Maria





Kommentarer
Postat av: Emelie - Ung & Kär mamma.

Oj, vad är det som hänt eftersom du har så ont ?



Kram

2012-01-04 @ 14:02:58
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0